אין ספק שאם וכאשר אנו זקוקים לשירותיו של מנעולן בירושלים כנראה שקרה לנו מצב מאוד לא נעים ולא נוח כמו למשל שננעלנו מחוץ לבית בלי יכולת להיכנס אליו כי איבדנו את המפתחות של הבית ואף אחד מבני הבית לא יכול לפתוח לנו את הדלת כי כולם בעבודה או כי שכחנו את המפתחות של הרכב שלנו בתוך הרכב ואנו לא יכולים להיכנס לרכב עקב מנגנון נעילה אוטומטי של הרכב. לא משנה מהו המצב מבין כל אותם המצבים כי בשורה התחתונה אנו נהיה מאוד לחוצים וסביר להניח גם שמאוד נמהר למקום זה או אחר בין אם זה לקחת את הילדים מהגן ובין אם זה לפגישה חשובה בעבודה, הרי מרפי תמיד תופס בזמן שהכי לא נוח לנו. לכן החלטנו להכין עבורכם מספר כללי מפתח במידה ואתם זקוקים למנעולן בירושלים, איך תבחרו אותו.

הכשרה מתאימה

%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%98%d7%94-%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%a0%d7%94-%d7%91%d7%a7%d7%95-%d7%99%d7%93%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%a2%d7%a8%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9b%d7%94

הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק הוא שלמנעולן שאתם בוחרים יש את ההכשרה לפרוץ דלתות או רכבים היות וגם אתם לא רוצים לבזבז זמן על מישהו שכלל לא עבר הכשרה מתאימה וכמובן לא רוצים שהוא יבזבז את הזמן היקר שלכם שכן במידה ואין לו הכשרה מתאימה אז אתם עלולים למצוא את עצמכם מבזבזים זמן רב על פעולה שצריכה לקחת למנעולן מספר דקות בלבד. בנוסף אתם לא רוצים לתת למנעולן ללא הכשרה להתגלח על הזקן שלכם ולנסות את מזלו על דלת הבית שלכם או על הרכב שלכם שכן הוא עלול לגרום להם נזק כספי רב שלאחר מכן לא תוכלו להחזיר היות וכנראה גם לאותו מנעולן ללא הכשרה אין ביטוח מקצועי. אז בראש ובראשונה תוודאו עם המנעולן שיש לו תעודה מקצועית מאחת המכללות אשר מלמדות את מקצועות המנעולנות.

תעודת יושר

דבר נוסף שלא פחות חשוב לוודא עם המנעולן שאליו פנינו הוא שיש ברשותו תעודת יושר ממשטרת ישראל. היות ואותו מנעולן מתעסק עם הדברים העדינים והיקרים לנו ביותר כמו הרכב שלנו או דלת הבית שלנו אנו רוצים לדעת שזהו אדם אמין שלא ינצל את מעמדו והגישה שלו למפתחות הבית והרכב שלנו לדברים שלאחר מכן עלולים לגרום נזק.

זמינות

הדבר אולי הכי חשוב שאתם רוצים לוודא הוא הזמינות של המנעולן שכן אם אתם כרגע מחוץ לבית או לרכב אתם צריכים מישהו שיגיע בדקות הקרובות ולא ישים אתכם ברשימת ההמתנה וילך למספר עבודות לפני שהוא מגיע אליכם. לכן, עליכן לוודא שתוך מספר דקות עד חצי שעה המנעולן מגיע אליכם.

המאמר בשיתוף עם חברת A.K. מנעולנות ושירותי פריצה

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *