אמנם כלי העבודה המזוהה ביותר עם כל ספר, או ליתר דיוק מעצב שיער, הוא המספריים, אבל כיום אין מספרה שלא תמצאו בה גם מכונות תספורת. באופן טבעי אין הכוונה למכונות ביתיות פשוטות אלא למכונות מקצועיות, וחשוב לבחור אותן באופן מושכל, כמו כל מוצר למספרה.

מכונות תספורת שמתאימות לכל סוגי השיער

דגש חשוב אחד בבחירת מכונת תספורת מקצועית במסגרת רכישת מוצרים למספרות הוא שהמכונה צריכה להתאים לכל סוג שיער שהוא, שהרי לכל מספרה מגיע קהל מגוון במיוחד – בעלי שיער דק לצד בעלות שיער עבה, מקורזלות שיער לצד בעלות שיער חלק למשעי, בעלי שיער נפוח וכו'.

למה כדאי להעדיף מכונות תספורת שקטות?

פרמטר חשוב נוסף הוא רמת הרעש שמייצרת כל מכונת תספורת, כשבאופן טבעי ככל שהמכונה שקטה יותר כך החוויה של הלקוחות תהיה טובה יותר ועל כן כדאי להעדיף את הדגמים שאינם מייצרים דציבלים רבים.

עוד כדאי לזכור שכל רכישה של מוצרים למספרה חייבת להתבסס בין השאר על התרומה שלהן לחוויית הלקוח, ולא רק מכונות תספורת.

סכין שאינה מחלידה היא סכין יותר עמידה

בכל רכישה של מוצרים למספרות כדאי כמובן להעדיף את המוצרים שישמשו את אנשי המקצוע שעובדים באותה מספרה לפרק זמן ארוך ככל האפשר.

כך המצב גם כשקונים מכונת תספורת מקצועית, ובהקשר זה הדגש הוא בעיקר על הסכין – סכין שעשויה רק מתכת עלולה להחליד, ובכל מקרה מחייבת תחזוקה שוטפת רבה יחסית. סכין קרמית, לעומת זאת, מתאפיינת בבלאי נמוך יחסית ובנוסף היא שומרת על חדות לאורך זמן רב.

מוצרים למספרות – רק עם תו תקן

כמו בתחומים רבים אחרים, גם כשמחפשים מוצרים למספרות נתקלים בשפע רב. מצד אחד השפע מקנה לנו אפשרויות בחירה נרחבות, אבל מצד שני לפעמים מרוב עצים לא רואים את היער, או במקרה הזה את התער, ולא תמיד מגיעים לאופציה המשתלמת ביותר עבורנו.

כשמדובר במוצרים למספרה כמו מכונת תספורת חשוב לבחור רק את אלה ששייכים ליצרנים מוכרים ואמינים, וכמו כן לוודא שהם עומדים בכל התקנים הרלוונטיים – כך שהם ישמשו אתכם למשך שנים רבות, בבטחה, בנוחות וביעילות.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *