לינקדאין היא רשת חברתית שעניינה קשרים עסקיים ולפיכך היא אינה עוסקת בפוליטיקה, בישול ובדיחות של ילדים. את אלה תוכל למצוא בפייסבוק. פרסום בלינקדאין הוא הצבה של העסק שלך במקום שכולו מדבר באותה השפה, מקום עם אנשי עסקים, בעלי עסקים ואנשים פרטיים שישמחו לקנות את המוצר שלך. כדי לפרסם בלינקדאין עליך להיות ממוקד, בהיר ומכירתי. 

איך לעשות פרסום בלינקדאין?

  • בניית קמפיין
  • השגת לידים
  • מעקב אחרי לידים
  • בחירת פלח שוק
  • הגדרת קהל יעד
  • כתיבת תוכן שיווקי

הדרך הטובה ביותר לפרסם בלינקדאין היא לפנות קודם כל אל מי שמתמצא בקידום אינטרנטי ובבנייה של קמפיינים. קמפיין פרסום טוב יכול להשיג לך עסקאות טוב יותר אפילו מאשר פרסום מפה לאוזן. הבמה הזו מאפשרת לך הצגה עניינית של המוצר שלך או הבלוג שלך כשכל הנוכחים הם ברוח עסקית. 

לפני הפרסום בלינקדאין יש להגדיר את העסק שלך או את המוצר שלך עד שניתן יהיה להציג אותו במשפטים ספורים ואפילו במלים ספורות. קיצור ההגדרה הוא טוב מאד בעידן שבו חוסר הסבלנות הוא מאפיין בסיסי ויש להעביר מידע רב בהבזקים קצרים ככל הניתן. פרסום בלינקדאין מתבסס על יצירת פורמטים שילכדו את העין ויגרמו לקורא להיכנס אל תוך לינק שיוביל אל הקמפיין עצמו. 

מי הקונה שלי?

לפני העלאת קמפיין של פרסום בלינקדאין עליך להגדיר מיהו קהל היעד שלך ומיהו ציבור הקונים שלך. לעתים אין הם חופפים זה לזה. למשל, במקרה שבו אתה מוכר ביקורת הנדסית של בנין, אזי קהל הקונים שלך הוא רוכשי דירות אבל אחת הדרכים להגיע אליהם היא דרך קבלני בנין, למשל. או אז, הקמפיין הפרסומי שלך בלינקדאין יהיה מכוון גם לקבלנים. 

פילוח אחר שלך יהיה סוכני משכנתאות או מתווכי דירות, שיוכלו להמליץ עליך וישאירו לינק שלך בדף שלהם. בלינקדאין כמו בפייסבוק, יש גם אפשרות להתנהל בתוך קבוצות. בקבוצות נערכים דיונים שחלקם חשוב לך מאד. ההימצאות שלך והפעילות שלך בתוך הקבוצות הללו, יכולה ליצור עבורך קשרים חדשים והזדמנויות חדשות.