שקיות ממותגות לעסקים, משווקות כל מותג ונושאות את שמו ברחוב ובמרחב הציבורי. אין ספק כי זהו פרסום נודד חינמי, שנעשה משום שמישהו קיבל שקית ממותגת והוא משתמש בה לצרכיו. העובדה שמדובר במוצר פרסום שמיש, הופכת אותו לנפוץ ומתקבל באהבה משום שמי שמקבל שקית יוטה למשל, שמח שיש לו אחת כזו, ולא ממש אכפת לו אם מהרגע הזה ואילך שקית היוטה הזו הולכת לפרסם עסק שעושה שקיות ממותגות לעסקים או כל עסק אחר שבחר לתת שקיות יוטה ללקוחות המותג שלו. אנחנו לוקחים את השקית, שמחים שהיא הולכת להחליף את שקית הניילון המכוערת של הירקות שלנו, וכך מאמצים לנו שקית יוטה לקניות ובכל יציאה מהבית, חושפים את שם העסק שהודפס עליה לעיני כל.

מהי שטיפת מוח בפרסום?

שטיפת מוח בפרסום, היא אחד אחד הכלים לפרסם ולחשוף כל מוצר או שירות בפני קהלי היעד. לא תמיד יודעים היכן נמצאים הקהלים הללו, ולכן כאשר מדפיסים שם של מותג על שקית ומחלקים אותה, עושים חשיפה מתמדת של שם.  הולכים עם שקית בכל מקומות והשם מתנוסס עליה, וכך בעצם מתבצעת שטיפת מוח. מוצרים קיימים לא זקוקים לשטיפות מוח, אבל מוצרים חדשים בהחלט כן ועושים את זה גם דרך שקיות ממותגות לעסקים.

למי מתאים שקיות יוטה?

שקיות יוטה טבעי, הן הטרנד הכי מבוקש היום בקרב חברות המייצרות שקיות ממותגות לעסק. מדובר על חומר מתכלה שמסתדר מצוין עם הרבה מאוד מוצרים שמשווקים היום ושמן הראוי להכניס אותם דווקא לשקית יוטה כמו: מוצרים טבעיים, פירות וירקות ועוד. שקיות יוטה מאפיינות מוצרים מסוימים ולכן יש מי שמזמין רק אותן כי הן חלק מהקונספט של המוצר או השירות כמו למשל שירות של עיסוי רפואי. יוטה וטבעי רפואי הולך ביחד. על שקיות היוטה אפשר להדפיס לוגו עד שמונה צבעים, ומידת השקית יכולה להשתנות. בדי היוטה מיוצרים מסיבים של צמח המלוכיה, יחד עם חומרי גלם מובחרים העומדים בתקנים הכי מחמירים. שקיות יוטה ניתנות למחזור והכי ידידותיות לסביבה. לסיב היוטה יש גוון של זהב ומתקבלת שקיות ממותגות לעסקים במראה טבעי ואלגנטי מאין כמוהו.